Gå til innhold

Usynelige filer tar stor plass på system C

Anbefalte innlegg

Goddag folkens.

Nå har det seg sånn at for noen år sia så hadde en kompis lasta ned World of warcraft, cracked, noe på privatservere. Han ville vi skulle spille sammen, og overførte ei mappe med alt jeg trengte en plass i system C, husket ikke hvor. Etter plaseringen så forsvant mappa, så han prøvde på nytt. Denne forsvant også. VI prøvde så å spille programmet direkte fra en ekstern hardisk, og det funka fjell. Men etter 2 uker innså jeg at jeg ikke kunne bli avhengig av slikt, og fjernet den fra den eksterne hardisken. Til min store overaskelse var C plutselig full, og ting har gått sakte siden. Den har kapasitet på 60 gb og har 500 mb ledig. Jeg vet at det finnes 2 wowfolders som hver tar 10 gb, disse kan jeg ikke finne uansett hvor mye jeg søker. Jeg lurte på om noen vet om åssn jeg finner disse mappene for så å fjerne de :) Åsså har jeg for mye informasjon på pcen min til å overføre alt til ekstern hardisk før sommeren treffer, men har vært godt om noen kunne gi meg andre tips til hvordan å redusere plassen på C. Jeg har sletta alt av musikk, bilder og videoer og defragmentert(?) og liknende, dette vant jeg 500 mb på.

Konklusjon:

Hvordan finner jeg de filene, de kommer ikke opp på vanlig systemsøk.

Hvordan reduserer jeg plassen uten nevnte metoder.

sist, er ikke så flink med diskusjon.no, om denne tråden er upassende for dette forumet, kunne noen med moderative muligheter flytte den til rett forum.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...