RavenLand Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ble noe skremt når jeg hørte actiontungt, men pustet litt mer lettet ut når de ville ha mer absolutt frihet. Jeg håper at de leverer mer av det de gjorde på Blood Money, ikke en lineær korridor med snik, skyt og ta dekning. Blood Money fikk meg til å leve meg helt vekk. Har selv mine tvil, men håper på det beste. Blir uansett å spille det for å se =) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 R.I.P. Hitman... Det høres ut som om det blir dummet veldig ned om man skulle få de hjelpe middlene som er nevnt i artikkelen her. Hvor blir spenningen om man vet hvor folk er og vet hvor de skal før de selv vet det? Så Splinter Cell ble nevnt her, og jeg er veldig enig i det som var sagt. Jeg likte det nye Splinter Cell, men det var ikke et Splinter Cell spill. Samme som med de nye James Bond filmene, de er kule filmer, men det er ikke James Bond. Store folkemengder var det i BM også, murder of crows tror jeg brettet het, men der var folkemengden helt hjernedøde. Regner med jeg ikke var den eneste som gikk amok i gatene og peppret ned alt jeg fant av folk. Ikke blir de regnet inn i statistikken din som kills, og ikke reagerer de på at vedkommende foran seg nettopp har blitt knerta av en spikerpistol eller ei elefantrifle. Går rundt som zombier og fungerer egentlig bare som fyllmasse, håper det blir forbedret, med mindre de blir mer politisk korrekte og vi ikke blir i stand til å gå bananas på sivile Krysser fortsatt fingrene for at dette blir bra, for de stakkars banene på BM begynner å bli utslitte fra all spillingen min. Lenke til kommentar
_K_M_K_ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 – Dette skal bli en skikkelig filmatisk opplevelse, og vi har brukt mye tid på å få akkurat det til.++ Skeptisk, får vente å se om dette blir gode gamle hitman + ett bra kampsystem, eller om de er ute etter å bytte ut fanbasen sin med covershooter awesome button fans. Skulle tro de hadde lært litt av Kane and Lynch spillene... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er vel en smule subjektivt. Ikke egentlig. Går du 15år tilbake i tid er 99% av spillene håpløst dårlige, men vi romantiserer tiden pga hvor ufattelig gode de bra spillene var/er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Filmatisk trenger ikke bety rett frem historie. Det går ann å ha det filmatisk å likevel ha veldig mange måter å gjøre ting på. Det eneste er at da må man lage ganske mange ekstra cutscenes og alternativer. Endret 10. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Samme som med de nye James Bond filmene, de er kule filmer, men det er ikke James Bond. Alltid morsomt når liksom-kjennere som har vokst opp med å bitchslappe folk på N64's Goldeneye eller har hatt maraton med onkels VHS-samling av Roger Moore, skal fortelle andre hva som er den ekte Bond eller ikke. Når alt kommer til alt kan man knapt komme nærmere Fleming's opprinnelige James Bond-ånd enn det man gjorde med Casino Royale. Sånn for å ta en helt cinematisk off-topic avstikker. Hovedproblemet med så og si alle stealth-spill er at intensjonen er at jeg skal snike meg rundt som en usynlig ninja, men i prinsippet kan jeg alltids klare oppdraget ved å gå helt Jack Bauer med et eksplosivt arsenal. De eneste gangene jeg ikke kan skyte meg gjennom brettene er når utviklerne finner på en eller annen bullshit unnskyldning på hvorfor jeg må holde meg i skyggene, selv om det hadde vært enklere å fullført oppdraget med den andre taktikken. Det utviklerne kan gjøre er å øke vanskelighetsgraden, øke intelligensen og ferdighetsnivået til fiendene, ja til og med øke syns- og hørselsrekkevidden til disse datastyrte goonsa så stillhet og lydløshet faktisk er det eneste fornuftige alternativet. Legge til rette for stealth, fremfor å stille hviske "du kan alltids plaffe deg ut av situasjonen". Akkurat nå virker det desverre som om at skikkelig intelligent AI og et gjennomført og rent spilldesign er litt for sci-fi til at vi kan få et stealth-spill som ikke er en klassisk shooter i forkledning. Endret 13. juni 2011 av KjemikerJon Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ble noe skremt når jeg hørte actiontungt, men pustet litt mer lettet ut når de ville ha mer absolutt frihet. Jeg håper at de leverer mer av det de gjorde på Blood Money, ikke en lineær korridor med snik, skyt og ta dekning. Blood Money fikk meg til å leve meg helt vekk. Har selv mine tvil, men håper på det beste. Blir uansett å spille det for å se =) Er enig med deg her Blood Money tok mye tid fra meg Det var ganger tok den "action fullspekka turen" med fullt arsenal med største kraftigste våpnene. Andre ganger gjorde det veldig stealth. så jeg tror det vil ha samme konseptet som de forrige. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det som gjorde blood money så fantastisk var jo at man kunne gå gjennom spillet og rigge omgivelsene som så måtte times perfekt slik at man kunne få det til å se ut som uhell. Usikkerheten rundt å vite hva som var rundt neste dør/hjørnet er jo kjernen i Hitman-spillene, hvordan man skal komme seg hvor, hvordan komme seg vekk når man er i trøbbel. "Dette kan brukes på flere måter. Når det aktiveres kan leiemorderen «se» gjennom vegger, det vil si at fienden lyser opp – uansett hvor han befinner seg i nærmiljøet. Når du er i nærheten av fiender får du også vite retningen han skal gå de neste sekundene, da blir det enkelt (kanskje for enkelt?) å planlegge neste trekk. Instinktet kan også lyse opp rømningsveier, snarveier og våpen du kan plukke opp." Dette høres helt forferdelig ut, jeg kan like ideen om at man instinktivt kan "se rømningsveier" når man f.eks løper og ser at det er en trapp der, eller at man kan hoppe ut et vindu der osv, men å se gjennom vegger hvor folk beveger seg? CMON! Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det som gjorde blood money så fantastisk var jo at man kunne gå gjennom spillet og rigge omgivelsene som så måtte times perfekt slik at man kunne få det til å se ut som uhell. Usikkerheten rundt å vite hva som var rundt neste dør/hjørnet er jo kjernen i Hitman-spillene, hvordan man skal komme seg hvor, hvordan komme seg vekk når man er i trøbbel. "Dette kan brukes på flere måter. Når det aktiveres kan leiemorderen «se» gjennom vegger, det vil si at fienden lyser opp – uansett hvor han befinner seg i nærmiljøet. Når du er i nærheten av fiender får du også vite retningen han skal gå de neste sekundene, da blir det enkelt (kanskje for enkelt?) å planlegge neste trekk. Instinktet kan også lyse opp rømningsveier, snarveier og våpen du kan plukke opp." Dette høres helt forferdelig ut, jeg kan like ideen om at man instinktivt kan "se rømningsveier" når man f.eks løper og ser at det er en trapp der, eller at man kan hoppe ut et vindu der osv, men å se gjennom vegger hvor folk beveger seg? CMON! Når du setter opp vanskelighetsgraden så går vell ikke dette da. Håper iallefall det for ellers er jo ikek spillet vanskelig lengre.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå