Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel ... igjen.

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp artikkelen på hardware.no om NGT + IBM. Mine og andres erfaringer med NGT tilsier at de ikke engang klarer den private kundestrømmen som fins i dag, hvordan skal de da klare å levere for en 75 mill.-kroners kontrakt med IBM? Jeg er rimelig irritert på NGT i dag, klarer de ikke å innse at de har problemer nok som det er? Hva skjer hvis de ikke klarer å levere til IBM? Søksmål? Konkurs? Hvordan tror dere det kommer til å gå med NGT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kommer til å gå meget bra med NGT. Kontrakten med IBM tyder bl.a. på det da det ligger en tung evaluering fra IBM sin side bak dette valget. Det at NGT har hatt en del problemer i det siste skyldes iflg. NGT selv mangel på levering av rutere. At mange klager på support hos NGT er kanskje fortjent og de bedrer seg forhåpentligvis på det området også etterhvert. Selv har jeg ikke hatt noe å utsette på NGT, men jeg var da også en av de første som fikk ADSL fra NGT, og de hadde vel da en god del færre kunder å ta seg av... (slik at de hadde tid til meg :smile:

Lenke til kommentar

Har nesten bare positive erfaringer med NGT, de er leverer et produkt som holder det det lover i.h.t hastighet. MEN NGT har en treg kundeservice! På dette feltet lover de bot og bedring. De har også litt treg leveringstid, men den som venter på noe godt.......

Hadde bestilt fra NGT jeg, kjelligeek.

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...