nexxion Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 hei tenker meg å kjøpe en ssd snart med 120 gb kapasitet hvil gjerne ikke gå over 1800kr:) er det mye virkning på spill og os eller er det lite? takk for svar Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 SSD hjelper vell ikke på mye mer enn å gi en lynrask boot, samt rask data-overføring. Du merker ingenting på gaming, vil jeg tro. Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) er det en komponent jeg skulle velge mellom om jeg skulle oppgradere, vile jeg gått for SSD. Dette blir KONGE i pc`n din. Garantert mye bedre, ca 30-40% raskere. Ver litt OBS på diskfragmantering, mye diskusjoner rundt at dette kan skade disken over tid. (nei den vil ikke gi bedre grafikk) Endret 9. juni 2011 av TaCune Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hjelper masse på loading skjermer, så hvis du spiller WoW og lignende så har det stor virkning. loading tiden går fra la oss si 1min til 6-8 sek. Dustin har for tiden kampanje på denne. http://www.dustinhome.no/pd_5010462739.aspx vil anbefale den. Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 tusentakk for svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå