shitup234 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hei.. Nå har jeg stryket i 2 av fagene mine en av dem er ex-fac og en annen..jeg skal konte de, men blir det noe problem for stipend og lønn ? Endret 9. juni 2011 av shitup234 Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis du tar de opp igjen og ikke tidligere har utsatt utdanningen din så vil ikke dette by på problemer! Lenke til kommentar
shitup234 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis du tar de opp igjen og ikke tidligere har utsatt utdanningen din så vil ikke dette by på problemer! Det er første året mitt med studier... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg vet ikke hva du mener med "lønn", men det har ikke noe å si for støtten du får utbetalt av lånekassen. Pengestrømmen stopper ikke før du kommer mer enn ett år (60 studiepoeng) bak normert tid, og når du tar opp igjen fagene og står så vil lånet bli omgjort til stipend på samme måte som det ville gjort om du sto første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå