Gå til innhold

Squeezebox eller AirPort express?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg bruker selv Squeezebox, og har brukt den med Spotify, men ikke via den offisielle støtten.

Tredjepartsstøtten var/er veldig god og det er ikke noe problem å søke opp artister, sanger, album osv enten via fjernkontrollen til Squeezebox, via fjernkontroll appen på iPhone/Android eller via en datamaskin. Eneste eg merket meg var at det var litt kronglete på de gamle Squeezeboxene, men kjøper du Squeezebox Radio eller Touch så får du den nye og vil ikke få det problemet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har lyst til å streme spotify både fra min iPhone, men også fra min bærbare datamaskin. Begge disse greier dette, eller kan du bare streame spotify fra squeezebox via iPhone?

Å kjøpe squeezeboox er bortkastete penger, a waste of money, på et sært system som er i ferd med å dø ut ....

Apple har det som trengs -- dvs AirPort express.

A)

Akkurat nå har jeg satt på stereoen med Iphonen, satt på Händel fra Spotify og streame den ut på stereon via Airport express. Du skulle ha sett dette i praksis, et utrolig perfekt system som fungerer!

B)

Med min bærbare mac:

Tidligere ikveld kjørte jeg Suzanne Vega fra Spotify ut på APE til steroen.

Nå nylig kjørte jeg ut Itunes/George Harrisen via APE til stereon

Nå lytter jeg til Traveling Wilburies, den har ikke Spotify, så jeg må bruke Wimp.

Airport express koster iunderkant av 800,- BILLIG for et magisk underverk !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...