Rankiz Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har lyst til å streme spotify både fra min iPhone, men også fra min bærbare datamaskin. Begge disse greier dette, eller kan du bare streame spotify fra squeezebox via iPhone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 http://test.mysqueezebox.com/appgallery/Spotify Legg inn appen, så slipper du å streame noe som helst :-) ? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Kan vel ikke tenke meg at det er enkelt å søke på artister i farten med fjernkontrollen for Squeezebox, derfor jeg tenkte at styring via bærbar ville vært lettere. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er veldig irriterende å måtte ha på maskina... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Eg bruker selv Squeezebox, og har brukt den med Spotify, men ikke via den offisielle støtten. Tredjepartsstøtten var/er veldig god og det er ikke noe problem å søke opp artister, sanger, album osv enten via fjernkontrollen til Squeezebox, via fjernkontroll appen på iPhone/Android eller via en datamaskin. Eneste eg merket meg var at det var litt kronglete på de gamle Squeezeboxene, men kjøper du Squeezebox Radio eller Touch så får du den nye og vil ikke få det problemet. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har lyst til å streme spotify både fra min iPhone, men også fra min bærbare datamaskin. Begge disse greier dette, eller kan du bare streame spotify fra squeezebox via iPhone? Å kjøpe squeezeboox er bortkastete penger, a waste of money, på et sært system som er i ferd med å dø ut .... Apple har det som trengs -- dvs AirPort express. A) Akkurat nå har jeg satt på stereoen med Iphonen, satt på Händel fra Spotify og streame den ut på stereon via Airport express. Du skulle ha sett dette i praksis, et utrolig perfekt system som fungerer! B) Med min bærbare mac: Tidligere ikveld kjørte jeg Suzanne Vega fra Spotify ut på APE til steroen. Nå nylig kjørte jeg ut Itunes/George Harrisen via APE til stereon Nå lytter jeg til Traveling Wilburies, den har ikke Spotify, så jeg må bruke Wimp. Airport express koster iunderkant av 800,- BILLIG for et magisk underverk ! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg, som har hatt Airport Express, må si at SONOS, det er konge det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Støtter opp om Airport Express.. Lett og ukomplisert, det funker slik det skal. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Endte med at jeg kjøpte Squeezebox til pruta pris, for så å selge den på Finn dagen etter for samme pris. Jaja, tapte ikke noe på det... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Endte med at jeg kjøpte Squeezebox til pruta pris, for så å selge den på Finn dagen etter for samme pris. Jaja, tapte ikke noe på det... Hvorfor? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Fordi den var useless til det jeg skule bruke den til: Spotify... Mye lettere å koble kabel rett i den bærbare datamaskinen og kjøre lyden inn i forsterkeren. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Definer ubrukelig. Jeg trives kjempegodt med Squeezebox med iPad som fjernkontroll. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå