thklinge Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Du trykker på en knapp som endrer HUD'en fra å vise enten tider eller drifte-poeng. Bilene oppfører seg akkurat som før, det er bare annen informasjon som kommer opp på skjermen. Det kan gjøres når som helst, hvor som helst og uansett hvordan type løp du kjører. Endret 12. juni 2011 av thklinge Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld. Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998. Det spelet finnes allerede og kjem med oppfølger 23 september http://www.gamereactor.no/media/06/f12011far_240625.jpg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) F1 2010 er helt ok, men det er jo en litt annen verden. Synes vel egentlig ikke det har vært noen veldig gode F1-spill siden F1 Challenge '99-'02 (PC) heller, men det er en annen diskusjon. Endret 14. juni 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå