Toalettet Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 hey. har ett problem. har 1.0.4 patchen og spiller GTA IV med rå pc! Jeg kjører crysis på very high glatt så det er ikke noe med dårlig specs. Men når jeg har spilt 3-5 minutter skjer dette: er det noen som vet hvorfor det er slik? Noen som vet hvordan man kan få fikset det? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Enten har du noen mods som ikke fungerer helt eller så bruker du en crack som gjør at vi ikke kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) er dette en cracka versjon du bruker? http://tinyurl.com/65rzxfn Endret 9. juni 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Takk hermonella skal se på det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 GTA IV koster en hundrelapp, det kan da ikke være noe voldsomt offer. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 GTA IV koster en hundrelapp, det kan da ikke være noe voldsomt offer. det er noen spill som er virkelig verdt å kjøpe og jeg vil helt klart mene at GTA er ett av dem steam store Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 hmm.. ok. men har uansett fikset det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tråden stengt da bruker skal ha hjelp til piratvare. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg