Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg forsvarer på ingen måte Apples «handlinger», men det er verdt å få frem at patentet også åpner for å sende informasjon til kameraet sammen med bildet, for eksempel i et museum eller på guidede turer. Flott, men det er ikke det artikkelen handler om. Lenke til kommentar
xkire Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Så bra for oss som ikke bruker eple at vi slipper og ha sånt tull da Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 poenglaust, bare kjøpe annet kamera da:p ser for meg fremtiden med" selger gamle kamera eller jailbreak camera"^^ Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Enda EN ting du ikke kan gjøre på Apple phone. Men hvor vanskelig er det ikke å jailbreake telefonen og få lov til å bruke kameraet? Og hvis det skal brukes IR sensorer så er det jo enda lettere bare å holde hånden din i veien. Tåpelig av Apple sammen med resten av produktene sine. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Og hvis det skal brukes IR sensorer så er det jo enda lettere bare å holde hånden din i veien. IR-sensoren blir vel innebygd i kamerasensoren. Men det finnes IR-filtre som man kan bruke for å filtrere bort IR-lys, så det er ikke noe problem å omgås uansett. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er jo ikke apple-perspektivet som er nyheten her. Dette vil garantert bli tatt ibruk av mange flere enn bare apple! Og ikke bare på konserter! En ting er nettsensur, men dette er virkelig et overtramp! Hva blir det neste? En NFC brikke som sletter de siste 10 minuttene av minnet ditt når du legger telefonen mot øre, i tilfelle du har sett noe du ikke skulle ha sett? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Apple er ikke kjent for å lisensiere så veldig mye, så om de lager en slik funksjon på telefonen sin så tror jeg de blir alene om det. Jeg har ihvertfall ingen tro på at android noensinne kommer til å få en slik funksjon. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Bah.... Så google ville fjerne treff på "torrent" også. Storebror har vist begynnt å bevege på seg... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Google fjerner ikke treff på torrent. De bare skjuler det under autosøket slik at du ikke skal bli fristet av google til å søke på torrent. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Får håpe dette ikke er noe som brer om seg. Nei, for, ha ha ha, Apple har jo tatt patent på det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg