Konnis Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) God dag, Har nylig begynt å spille Witcher 2. Veldig bra spill foreløpig. Advarer mot noe folk kan tolke som spoilere nedenfor. Jeg har fullført questen der man skal sneake rundt bak Loredo's mansion for å finne noe. Jeg husker at jeg failet på dette, men questen er fullført nevertheless. Siden jeg var keen på litt bedre armor enn det jeg har nå (standard lær), søkte jeg opp på en wikiside og kom fram til at den såkalte Astrogarus armor befinner seg i Flotsam, nærmere bestemt i bakdelen av Loredo's mansion. Meningen er at man skal finne denne mens man sniker seg rundt der i questen, men siden jeg failet der, tenkte jeg å ta meg en visitt innom og bare plukke den opp. Uansett, nå har jeg lootet og lootet som en gal i et kvarter for å prøve å finne denne gjenstanden. Går det an å få tak i denne armoren etter questen? Det virker nesten ikke slik Endret 9. juni 2011 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Nevermind, fant ut av det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nevermind, fant ut av det. Er jo greit om du legger igjen løsningen slik at andre som har samme problemet kan se. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Viste seg at man ikke får tak i den igjen etter questen før lenger ute i spillet, hvor man ikke har behov for den iogmed at det er bedre armor å få tak i på disse senere tidspunktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå