Gå til innhold

HTC er et møkka filma!

Anbefalte innlegg

Hei, for et år siden kjøpte jeg meg en HTC HD 2, endte med heving av kjøpet for to til tre måneder siden. Var masse feil med den: Den hang seg, mistet dekning, skrudde seg av og på, endte med at jeg ikke måtte taste ping kode. Og +++ mer feil. Sendte den inn på reparasjon hele 2 ganger og samme feil kom tilbake. Helt elendig sier jeg.

Men jeg skulle være snill mot HTC å gi den en sjanse til. Men da valgte jeg heller en HTC Desire HD. Denne er kjøpt for tre til fire uker gammel.

Vil bare informere at mobilen henger seg, skrur seg av og klarer ikke hele tiden å lese minnekortet. Har resetta den engang og oppdatert den to ganger til den nyeste versjonen. Noe som gjort den verre. Kan få rundt tyve meldinger og at folk ringer uten at jeg hører noe. Begynner å bli lei.

Men hva sier HTC, jo de sier dette: Send den inn på verksted. Dette er det eneste de klarer å gjøre! Til og med Sony Ericsson var bedre på service og hjalp mye mer når jeg hadde problemer med mobiler osv.

Jeg har fått folk til å kjøpe HTC mobiler ettersom jeg sier skaff dere en sånn en osv men nei da. Du får bare slengt i tryne vi bryr oss ikke om deg.

Så tusen takk for et år med DÅRLIG HD 2 mobil HTC og takk for at jeg fikk en elendig HTC Desire HD ifra dere! Som startet å fucka etter dag nummer 3.

Takk skal dere ha, så jeg kommer til å VELGE noe annet merke neste gang!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva sier HTC, jo de sier dette: Send den inn på verksted.

Hva mener du de heller skulle sagt? Selvfølgelig må den inn på verksted, de tror jo at dette er en hardwarefeil. Det hjelper ikke at de kommer hjem til deg og masserer deg da.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du må virkelig lære deg å ikke skrive i frustrasjon. Vent heller litt, slik at vi får ett skikkelig innlegg som er lesbart...

Hva er det å gjøre med feilene utenom å sende den inn på verksted? Hva gjør Sony Ericson så mye bedre på dette området? Har du hatt en smartphone med problemer fra SE hvor dem løste alt over en telefonsamtale/e-post?

Sist, men ikke minst, ønsker jeg å vite om du har installert mye tredjepartsprogrammer/spill og om du har roota mobilene som du plages med?

Lenke til kommentar

Jeg fikk heving av en mobil ifra SE, og dagen etter kjøpte jeg meg en SE to dager etter så fucka den og da ga SE meg en ny telefon! HTC gjør det ikke.

Ikke innstallert mye saker nei, noen spill og et antivirus program ifra AVG er alt. Mobilen var sånn lenge før dette.

Lenke til kommentar

DOA (Dead on arriwal) som du trolig fikk byttet SE telefonen din på gjelder kun kort tid etter kjøp (litt forskjellig praksis fra butikk til butikk). Etter dette har butikken mulighet til å utbedre feilen 3 ganger før du evt kan kreve heving, noe som det virker som du har opplevd med HTC.

Uansett kjedelig å få mandagstelefon, og da to ganger på rad. Skjønner til en viss grad frustrasjonen, men ditt syn på HTC er ikke i tråd med statestikk ellers.

Når det gjelder fornøyde kunder og om kunder vil kjøpe samme merke igjen, topper HTC listene bare slått av Apple. Kilde: http://www.epsi-norway.org/images/stories/reports/Mobiltelefoner/Presseinformasjon_Mobiltelefoner_EPSI_2010.pdf

Lenke til kommentar

Okei, men hva var feilen på SE mobilen du hadde? Det kan hende det var ett kjent problem, og at dem viste hva som var feil og at det var en fabrikkfeil.

Jeg vil også bemerke at jeg først nå så signaturen din, så dersom det er årsaken til det jeg tolket som ett frustrasjonsinnlegg så beklager jeg.

Lenke til kommentar

SE bytte mobilen min etter 2 uker. Da jeg fikk den nye, feilen var at en tast stoppet å funke tror jeg det var. Pluss at de hevet kjøpet etter 2 gang og ikke 3 gang på forrige mobilen min. PS: Veit de har krav på 2 reparasjoner så trenger ikke å nevne dette. Da var det samme feil med mobilen.

Kjedelig å få en lørdags telefon også drar du ifra Ski til Drammen og har ikke muligheten hele tiden å dra tilbake å få levert den. Og mobilen begynner å henge seg da.

@Lyspaere: Det gjør ingenting, er også litt frustrert.

Lenke til kommentar

Mulig at det her virket fornuftig i ditt eget hode, men for oss som leser det så er det dessverre helt på trynet :laugh:

Det er lov å være frustrert, men som Lyspaere også sier så må du få roet deg ned og prøve å legge det fram på en ordentlig måte.

Edit: jeg mente ikke at det ikke er lesbart, men at innholdet virket lite gjennomtenkt.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...