mobilen.no Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Fotballjenter fikk ikke lage nakenkalender. Apple sensurerte private bilder Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvorfor bryr apple seg om slikt? AtW Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 For bestemme over alle individer, og for å vise makt selvfølgelig! Apple er veldig fascistisk egentlig..... Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 For bestemme over alle individer, og for å vise makt selvfølgelig! Apple er veldig fascistisk egentlig..... Vil for ordens skyld be deg slå opp ordet "fascisme" i fremmedordboken og i en etymologisk ordbok slik at vi slipper den type tøvete kommentarer videre... Er det slik at Android-guttene ikke følger med i undervisningen på videregående skole og/eller strøk på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hehe... Morsomt å lese avsporingen din. Jeg skjønnte hva han mente Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nå har jeg faktisk tatt meg tid til å lese om fascisme, og kan med det dra konklusjonen at Apple opptrer fascistisk med sine handlinger. Så kjære stool sampel, du må nok sette deg inn i hva fascisme er, før du uttaler deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg