piecreator Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hello, jeg starta career mode som spillende manager og spilte 2 sesonger i den sesongen også gikk jeg videre et annet land og annen liga men valgte manager og ikke spillende manager.. har nå spilt flere sesonger på forskjellige lag og ligaer, og lurer på er det ingen mulighet for og bli spillende manager igjen uten og måtte starte en ny career?? Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Får du ikke det vanlige valget med og kunne velge "spill kamp" et annet valg simuler kamp? Begynner og bli lei av manager mode.. Får jo aldri solgt noen av spillerne på laget Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg får valgt spill kamp? men når en sesong var ferdig og jeg valgte et annet lag og lige, tenkte jeg ikke på at jeg valgte manager istede for spillende manager.. så lurer jeg da på om det er mulig og få blitt spillende manager igjen uten og begynne helt på nytt? Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Beklager forferdelig seint svar Jeg kan ikke si det helt sikkert. Så jeg skal selv teste ut om det funker så gir jeg deg beskjed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå