Cthulhu Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Toppmodell med problemer. Corsair tilbakekaller ny SSD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Trist at det er feil på den. Når disse fungerer så er de en av de beste SSDene i sin klasse. Håper ikke det gjelder andre størrelser eller andre SSDer som bruker SF-2281. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Crucial m4 Bra å se at Corsair fikser opp, det står i tråd med deres renommé.Hadde vært interessant å visst hvem som fant ut av dette, hvordan, og hvor lenge de har vært klar over problemet, hvor lenge de har annerkjent det, testet for det osv. Det virker som alle produsentene kom med pressemelding på samme tidspunkt.Lurer på hvor mange % av de som har diskene som ender opp med å få dem erstattet. Nå som selv Ola Nordman så smått har kastet seg på SSD bølgen regner jeg med det blir enda vanskeligere å spre informasjonen. Det vil vel også vise seg hvilke nettbutikker som får sendt informasjon til de aktuelle kjøperene. Skulle tro de hadde avtaler som bandt dem til å gjøre nettop det. Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bra jeg ikke bestilte en nå da. Ser på produktanmeldelsene på komplett at de har problemer med de. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg fikk den for to dager siden og har hatt OS på den helt til nå (bytta tilbake til raptoren). Har ikke hatt noe problem what so ever, men ifølge corsair må jeg sende tilbake uansett. Endret 9. juni 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har hatt OS på den i 2 dager også. Hva er kjennetegnene på problemene? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Brukt til OS på en Inspiron 1520 i en uke og ingen problemer. Også negativt overrasket over at komplett ikke har kontaktet meg ennå. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) De av dere med OS på disken, hva score gir windows på corsairen? hvis den fungerer optimalt bør den være 7.9 Dere kan også prøve å teste den med AS SSD, resultatet av min disk kan ses i vedlegget. http://www.alex-is.de/PHP/fusion/downloads.php?cat_id=4 Jeg har forresten også disken, men jeg ville testen den før installasjon og resultatet var ikke som forventet, så disken vil bli returnert. Endret 9. juni 2011 av eggi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nå synes jeg Corsair bør ta seg litt sammen. Jeg har en Force SSD fra en generasjon eller to tilbake, og der var det også kluss med en hel batch (vilkårlig omstart -> finner ikke systemdisk ved boot -> funker igjen om litt). Det løste seg langt om lenge med en firmware-oppdatering, men dette kan kanskje tyde på at de kunne testet hardere før lansering. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 hmm, om det var første generasjons force serien, så har ikke jeg hatt et eneste problem med den. en anen ting, hvordan i huleste opptaterer man firmware på en ssd? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Er ikke sikker på hvilken generasjon det var eller hvor mange det har vært. Den er i hvert fall 120 gig. Oppdateringen kom i form av et lite program. Endret 9. juni 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 aha, får finne ut av hvordan det er med force 40.. btw, 1. gen i 40gb versonen het force 40 mens 2. gen het 40a.. og 3. gen v3? det er de forskjellene jeg har merket. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Godt initiativ. Rart at Crucial ikke gjorde det samme med C300! Folkens, stick with SATA2-SSDer for nå... Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Får 7.7 på min pc. Har ett am2+ hk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Godt initiativ. Rart at Crucial ikke gjorde det samme med C300! Folkens, stick with SATA2-SSDer for nå... C300 fungerer da nå, etter noen oppdateringer Crucial har jo lansert M4 som har stort sett lik innmat, men litt annen programvare. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ikke min C300, men Force (2) funka bra Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har nettopp bestilt en selv fra komplett, så jeg spurte dem ang dette. De har trukket alle på lager og får inn nye som er av ny revisjon. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ikke min C300, men Force (2) funka bra Har hatt 5 C300 uten problemer så her har du vært uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå