Majjan Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Alt om vårt møte med Sonys nye høyteknologiske leketøy. Les hele saken Lenke til kommentar
pkStielow Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 syns touchen, både på skjermen og bak, virker "unaturlig". jeg hadde foretrukket ar det ikke var touch i det hele tatt. har både ds og psp nå, og ds'en får mest spilletid. men liger best de spillene hvor du ikke trenger å tykke på skjermen i så mange situasjoner.... Lenke til kommentar
Filosofius Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 God artikkel. Jeg er allerede overbevist, mye fordi jeg er meget, meget fan av ucharted serien. Tanken om å spille uncharted på toget eller på annet transportmiddel gjør meg rett og slett litt svimmel av glede...hehehe.. Ps. Muligheten for å spille et FPS og ha en god opplevelse på en bærbar sak, gjør meg også litt glad. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Dette e det kjedelige med E3, man må vente så lenge på produktene de viser Gleder meg veldig til Vita, og er en del spill jeg vil ha allerede. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bare en liten kommentar, ejg håper folk snart slutter å forbinde kvalitet med høy masse på bærbare ting. At ting er lett gjør det i utgangspunktet mer solid, ikek mindre, med tilsvarende strke på det ytre skallet. AtW Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 litt enig, touch er awesome første 5 min og så blir det meir bare at fingeren er i veien på kjermen;) foretrekker bedre vanlig kontroler men touch på baksiden? virker bare rart ut, får håpe komer mange bra spill på denne da Lenke til kommentar
super9co Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 litt enig, touch er awesome første 5 min og så blir det meir bare at fingeren er i veien på kjermen;) foretrekker bedre vanlig kontroler men touch på baksiden? virker bare rart ut, får håpe komer mange bra spill på denne da Det er vel akkurat det touch på baksiden er til for. at du skal kunne både bruke touch, og se hele skjermen samtidig. tror det kan bli et veldig godt verktøy for utviklerne. Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Må man ha abbonement på 3g-versjonen?? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva gjelder det trykksensitive bakpanelet er jeg fortsatt litt usikker. Jeg er klar til å la meg overbevise av kreative utviklere, men mitt førsteinntrykk var at det var vanskelig å bruke dette nøyaktig mens jeg gjør masse andre ting. En åpenbar fare er at utviklere føler at de er nødt til å støtte alle disse ulike teknologiene, og da kan vi fort ende opp med spill som har mange meningsløse funksjoner. Akkurat som SixAxis på Playstation 3. En gimmick som mange spill prøvde å implementere i starten uten mye hell. Ta f.eks Lair. Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Må man ha abbonement på 3g-versjonen?? Det må man nok, ja. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Bare jeg som synes at konsollen ser forferdelig ut? Liker utseendet til PSP mye bedre, det er som om de har tatt to skritt tilbake. For ikke å snakke om interfacet, det ser latterlig dårlig ut! Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Vurderer om jeg skal ha denne. Men det spørs om man kan spille mkv HD filmer ol. på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå