TST Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Agent 47 er tilbake! Se filmen nå Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Må jeg spille andre hitman-spill for å få med meg storyen på dette? Videoen så hvertfall awsome ut Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Story: Han er en Hitman og dreper noen folk. Endret 9. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jøss, du har virkelig fått med deg storyen du da Lenke til kommentar
psiR Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Argoniel... hvis du vil ha historien i detaljer er det greit å spille de andre spillene (vil anbefale deg å spille de uansett, fordi spillene er best!) Men det er som Carlgutt sa, du er Hitman og dreper folk 1 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det så faktisk skikkelig dårlig ut... Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Blir som vanlig spennende å se hvordan gameplayet er, mye cinematics ute og går om dagen. Men siden Hitman vanligvis er ganske artig får man da håpe det om dette også! Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Imponerende nok inneholder denne videoen alt som Hitman serien ikke representerer. Hele poenget med hitman serien er jo å komme inn, foreta et "hit" og deretter forlate åtestedet uten at noen merker noe, med et sterkt fokus på stealth. Når jeg ser denne videoen blir jeg litt bekjymret. Dette var jo mer Duke Nukem enn hitman 47. 2 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det var et fokus på stealth, ja, men du hadde som regel alltid muligheten til å gå "Duke Nukem" på folk også hvis det var det du foretrakk. Det fine var at dette var som regel en mye vanskeligere vei enn vha. stealth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå