Cuneax Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Med kapasitet til 12 000 ansatte. Apple vil bygge et romskip-hovedkvarter Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Noen som vil utfordre Googleplex ja :-) Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 De burde bygge hovedkvarteret som logoen sin... et halvspist eple Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Oj dæven, trodde det noen sekunder var IT-Avisen jeg hadde logget meg inn på. Du vet, de som slikker Apple der hvor sola aldri skinner. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Haha, bare meg som trodde først det var Loyd fra Entourage som satt der helt i begynnelsen? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Notat: Når produktene vi selger ikke gir nok publisitet eller anerkjennelse ... lag et hinsides dyrt bygg og kall det energisenter. Nyt applausen ^^ Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Energisenteret befinner seg slik jeg forstår det i et "lite" bygg nede til høyre på oversiktsbildet. Er veldig mye mindre enn det enorme "romskipet" i allefall. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg så faktisk filmen bare fordi jeg ville høre Steve Jobs tale i en annerledes slags situasjon enn på en Keynote. Mannen er jo lynende smart, og derfor er intervjuene / samtalene som oftest spetakulære å se på. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 eple designet hadde sett finere ut. Lenke til kommentar
Springbank Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Litt språkvask: ... og naturlig gass skal være primærkilden for strømforbruk Regner med at dette er en oversatt artikkel. Hvis man skal oversette et begrep som natural gas, så er det mye bedre å oversette til det tilsvarende norske begrepet - naturgass - enn å oversette ord for ord. For moro skyld oversatte jeg tilbake til engelsk igjen ("and natural gas will be the primary source of power") og googlet setningen, og da dukket denne artikkelen opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Alle store kjemper faller hardt. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Dersom de snubler. 2 Lenke til kommentar
Quanginni Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Kommer de til å ha en sånn stor 'kjeller' som på Resident Evil? Hadde vært litt sykt. Så hadde de hatt hemmelige forsøks avdeling helt på bunnen Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 For moro skyld oversatte jeg tilbake til engelsk igjen ("and natural gas will be the primary source of power") og googlet setningen, og da dukket denne artikkelen opp. Lukter litt Copy --> google translate ---> diskusjon.no ---> paste av dette Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Det må jo bli slik: Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Jøss. Jeg hadde ventet med en sølvgrå firkant med avrundede hjørner og pianolakk-svarte vinduskarmer. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Epleformet? Mnei, da holder jeg heller en knapp på den runde formen. Et rundt bygg blir sikkert lettere å selge når/hvis Apple engang flytter til et eh... større et? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Bygger jo romskipet slik at når de tenker på og flytte så setter bare steve seg i cockpiten som kjører av sted med hele greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 Selv om dette var litt agurgnytt, så må jeg inrømme at bygget virket ganske stilig Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Wow. Hvis jeg hadde fått 10,- for hver pixel i artikkelbilde, så ville jeg hatt 10,- Så presentasjonen for noen dager siden, virker som Cupertino tjener godt på ha Apple hos seg og det nye bygget ser ut til å kunne tjene byen (?) godt ved å "pusse opp" en hel bydel til en park med et stilig (imo) bygg i midten og 90% av parkeringsplassene under bakken. Syntes Apple burde satset mer grønnt og droppet alle parkeringsplasser og sørget for å få sine ansatte på jobb med kollektivtransport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg