wazzza Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Er det noen som har vært plaget med at internett levert fra bluecom har vært ustabilt?? (tenker på adsl 400/128kbit/s) Syns dette er sykt plagsomt. AV og til funker det og i det neste forsvinner internett. Lenke til kommentar
chop Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 de ble ddossa for et par dager sida, men ellers har jeg ikke opplevd noe spesielt.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 ddossa ????????????????????????????????????????????? hva betyr det?? Lenke til kommentar
qq Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 distributed denial of service. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bluecom har vært litt ustabil de siste dagene synes jeg. mange ganger jeg har måtte slå av og på adsl modemet for å komme meg på internett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hmm. Jeg har ikke hatt problemer, og jeg har ligget på rett over 90k i nedlasting i time etter time. Er det en spesiell plass det er trøbbel? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bluecom har vært litt ustabil de siste dagene synes jeg. mange ganger jeg har måtte slå av og på adsl modemet for å komme meg på internett. Hvis du må gjøre dette bør du feilmelde linja, antagelig er det noe galt med modemet, telefonlinja eller utstyret i sentralen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå