The Barnacle Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Fikk seks i medier tverrfaglig eksamen, hvor det er 20 min fremføring og 25 min utspørring. Fikk fem på norsk muntlig eksamen, hvor jeg trakk middelalderen. Endelig ferdig på videregående skole Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Fikk 6 i biologi 1 ! Ferie med god samvittighet nå Lenke til kommentar
V_B Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg skal være enig med at Fysikk 1 muntlig er en billig karakter. Jeg fikk en 6`er der, men jeg vil absolutt ikke si at det er en karakter som beskriver min fysikk-kunnskaper. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg skal være enig med at Fysikk 1 muntlig er en billig karakter. Jeg fikk en 6`er der, men jeg vil absolutt ikke si at det er en karakter som beskriver min fysikk-kunnskaper. Da kan du glede deg til fysikk 2. ;D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg mener at jeg i snitt fortjener sekseren jeg fikk i fysikk 1 standpunkt. Er litt mer i tvil om jeg fortjente sekser i muntlig fysikk 1-eksamen. Men det er nå så. Ble testa i det jeg mener er noe av det vanskeligste i boka (halvlederteknologi). Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg skal være enig med at Fysikk 1 muntlig er en billig karakter. Jeg fikk en 6`er der, men jeg vil absolutt ikke si at det er en karakter som beskriver min fysikk-kunnskaper. Da kan du glede deg til fysikk 2. ;D Hehe, heldigvis holder det med Fysikk 1 for de fleste bachelorene innen ingeniørfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå