Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva fikk du på muntlig eksamen 2011?

Anbefalte innlegg

Hva fikk du på muntlig eksamen, og hva kom du opp i? :new_woot: Eventuelt hvordan gikk det?

Jeg kom opp i fransk og fikk 6!

Gikk noe ala:

"Så det her blir nok en sekser!"

"...kan du gjenta det?"

"du får en sekser."

"......En sekser ja... Sekser... HERREGUD JEG FIKK SEKSER PÅ _FRANSK_ EKSAMEN, TULLER DU? ER DETTE TULL?"

"Nei.."

"HØÆÆÆ HAHAHHA JEG FIKK SEKSER PÅ EKSAMEN, HERREGUUUD, MÅ RINGE MAMMA"

Og begynte å klemme på sensor.. Hahha

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, kjenner igjen den følelsen. Følelsen der sensoren sier du får 6, er ubeskrivelig. Man får et sånn kick, at man skulle tro man kunne løpe jorda rundt. Sinnsykt. Men ja, gratulerer så mye til deg!

Selv skal jeg trekkes opp i morgen, om jeg i det hele tatt kommer opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde muntlig i engelsk. Fikk 6. Det var litt morsomt.

Meg: And... Here are my sources.

*stillhet*

Meg: Shall I go, or will you ask any questions?

Sensor: Nei, jeg tror vel vi er enige. Det blir sekser'n.

Dritgøy :D

EDIT: leif.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Meg: And... Here's my sources.

*stillhet*

Du sa here's my sources og fikk 6?? Skal vel være "are" i stedet for "is" der? :p Men uansett, gratulerer! Jeg skal opp i RLE i morgen. Tema er religionskritikk. Håper på 5 eller 6 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meg: And... Here's my sources.

*stillhet*

Du sa here's my sources og fikk 6?? Skal vel være "are" i stedet for "is" der? :p Men uansett, gratulerer! Jeg skal opp i RLE i morgen. Tema er religionskritikk. Håper på 5 eller 6 :)

Hehe. Jeg har alltid forholdt meg veldig avslappet til engelsk, noe som har vært årsaken til mine gode karakterer. De sier jeg snakker som en brite snakker, ikke sånn som vi lærer på skolen. Og det synes de er positivt. Jeg snakker om "me house" og lignende. Men jeg tror faktisk ikke jeg sa "here's my sources". Jeg sa noe som "and this is all I've prepared for today". Noe i den duren.

EDIT: Det jeg mente å si var at en brite ikke nødvendigvis kicker på setninger som "here's me cars", "you is a boy" og lignende.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Kom oppi Norsk, hadde eksamen idag. Trodde serriøst at eg kom til å 4'er.

Da eg kom inn igjen i rommet kor eg hadde hatt presentasjonen min. Så sa sensoren min: du fikk 6'er er du fornøyd med det?

Eg: Tuller du.... Serriøst.... :ohmy:

Den følelsen eg fikk når eg gjekk utav rommet var helt syk. Hadde faen meg energi til gjøre ka som helst. :new_woot:

BTW: Tema var kjærlighet.. :love:

Gikk greitt for å si det sånn. :yes:

Lenke til kommentar

Kom opp i dag. Matematikk S2 (Vg3). Eksamen førstkommende onsdag.

Var det jeg aller helst IKKE ville komme oppi, jeg er god i matte, men muntlig matematikk...

Gahh.

Jeg overlever nok, men videregående kunne vært avsluttet med en annerledes eksamen for min del. Historie eller religion hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Hadde muntlig fysikk 1 på torsdag. Fysikk var ikke det jeg ville mest opp i selv om jeg har 6 i standpunkt. Jeg trakk emnet "Lys og bølger" for presentasjonsbiten og lagde en fremføring til det. Den gikk helt ok. Så fikk jeg spørsmål fra samme kapittelet og dreit meg på noen enkle ting (som for eksempel den eneste formelen som finnes i hele kapittelet, v=(lambda)*f.).

Så fikk jeg spørsmål fra et annet tema. Da trakk faglærer ut det ene temaet jeg ønsket MINST, nemlig "teknologi og fysikk". Det innebærte å forklare oppbygningen til en diode og en transistor og hvordan de funker. Måtte tegne på tavla osv. Jeg sleit her også. Satte blant annet noen + og - på feil sted i kretsen (i sperresjiktet i dioden, for de som har fysikk).

Så kom forsøket til slutt da. Fikk et greit forsøk, med emisjonsspekter. Skulle se gjennom et gitter på en lampe med et lysrør med hydrogen i. Jeg forklarte emisjonsspekter. Så skulle jeg regne ut om et hopp fra energitilstand 4 til energitilstand 2 i et hydrogenatom tilsvarte noe av det lyset jeg så. Det greide jeg forsåvidt ganske greit.

Alt i alt trodde jeg det hadde gått ganske dårlig, kanskje en firer, fordi jeg surra så mye. De andre i gruppa trodde også det hadde gått ganske dårlig, og de færreste hadde gode forhåpninger for karakteren. Da vi gikk inn for å få karakteren kom jeg inn i klasserommet og så bladde sensor opp i boka, og da ser jeg det står "6" på arket hans. Jeg trodde ikke det var mitt ark han så på, men jeg fikk likevel en moro følelse i magen. Så sier han: "ja, du får 6". "Tuller du?". "Neida, du vil vel bare gå ut nå, da." "Nei," sier jeg, "jeg vil gjerne ha en begrunnelse, for jeg syns det gikk ganske dårlig." "Ja, jeg var litt i tvil, men du viste stor kunnskap om de temaene du pratet om". Faglærer sa også: "Ja, du brukte litt tid for å tenke på spørsmåla, men når du kom frem til svaret var det så godt som perfekt hver gang".

Jeg ble så glad! Da nestemann kom ut og han også hadde fått 6 så hoppa vi og klemte hverandre. Tilsammen i gruppa ble det to seksere, tre femmer og en firer. Og alle trodde de hadde gjort det dårlig. Det var en fantastisk følelse.

(Og dette ble nesten en stil, er så fornøyd at det ikke gjorde meg noen ting å måtte skrive hele fortellingen). YEAH.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, ser ut som at diskusjon.no sine brukere er godt over snittet, få som ligger under femmeren her altså. :p

Hadde privatisteksamen i samfunnsfaglig engelsk tidligere denne uken, gikk strøkent enda jeg bare hadde lest på pensum et par ganger før eksamen (privatisteksamen), så det ble en sekser der. Latterlig enkelt fag. Venter bare på siste trekket i muntlig eksamen, så er man ferdig med VGS :D.

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i matte munltig-eksamen. Og skal opp på tirsdagen. Oppgaven min heter: Min Første Leilighet. Noen stikkord er: Tegning/målestokk. kjøp, areal, materialberegning, merverdiavgift, rabatt, prosent, finansiering, inventar, maling, gulvbelegg, geometri, utgifter.

Kan noen hjelpe meg å lage en historie, der en person skal kjøpe sin første leilighet. Og inn i denne historien skal en del av disse stikkordene komme inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...