Odesseiron Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mektige drager herjer i dette rollespillet. Sniktitt: Sniktitt: The Elder Scrolls V: Skyrim Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Spillet er også svært vakkert What? Ser ut som et spill laget for konsoller spør du meg. De som sier at dette er vakkert bør ta en kikk på The Witcher 2. Dette er ganske standard i dag. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gledar meg stort! Lenke til kommentar
Lupercal Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Spillet er også svært vakkert What? Ser ut som et spill laget for konsoller spør du meg. De som sier at dette er vakkert bør ta en kikk på The Witcher 2. Dette er ganske standard i dag. Lager for konsoller? Vær så snill. Kunne fungert bra det, men jeg antar at for de fleste Elder Scrolls fans så er det pc det er snakk om. Er også enig ang the Witcher 2, utrolig flott spill! - Lupercal Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Spillet er også svært vakkert What? Ser ut som et spill laget for konsoller spør du meg. De som sier at dette er vakkert bør ta en kikk på The Witcher 2. Dette er ganske standard i dag. Lager for konsoller? Vær så snill. Kunne fungert bra det, men jeg antar at for de fleste Elder Scrolls fans så er det pc det er snakk om. Er også enig ang the Witcher 2, utrolig flott spill! - Lupercal Consoles to be the lead platform for Skyrim, aim to make it “really accessible” Lenke til kommentar
Lupercal Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jøss, hadde jeg faktisk ikke trodde. Jeg syntes det er leit, mest fordi jeg er en pc fanboy. BLir nok bra uansett! - Lupercal Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ingen overraskelse at Bethesda svinger mot konsoller, de har jo gått veien mot "tilgjengelighet" (les: lineært og fordummet) lenge. Helt enig i at det ikke var spesielt pent, age of conan (et MMO) så like pent ut ved release, og det begynner jo å bli en stund siden... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Dette gleder jeg meg sykt til ja.. Ser ut til at vinteren kan bli så kald den bare vil da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg