Eriond Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er ute etter ny Android telefon, men ønsker en som har god lyd i høyttaleren slik at den kan brukes som handsfree og at det er lett å høre hva GPS sier under kjøring. HTC Desire er skikkelig dårlig på dette. Broderen har Galaxy S, og den var knallbra lyd fra høyttaleren. Noen som veit om Galaxy S2 er like god, jeg syns det var forholdsvis dårlig lyd i akkurat den da jeg fiklet med den i noen minutter i butikk. Men det var med klipp fra Youtube, og kanskje ikke representativt. Sony Ericsson Arc er god nok lyd i, men ikke så bra som Galaxy S. Dessuten liker jeg ikke skjermen og grensesnittet, så den jeg kjøpte blir gitt til kona. Har mest lyst på HTC igjen, men er redd alle er like dårlig på høyttaler som Desire. Har hørt flere som klager. Er det noen med f.eks. Sensation som kan uttale seg om denne? Det er og viktig at GPS er veldig nøyaktig og rask. Er godt fornøyd med dette på både Arc og desire. Har hørt at Galaxy S er dårlig på dette. Stemmer det? Også lurer jeg på om det er mulig å flytte spill og lignende der man har kommet ett stykke fra Desire til en ny telefon. Kontakter, bilder og sms er jo ikke noe problem, og alle apps kan jo lastes ned på nytt fra Market, men da mister jeg all status på spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå