Øystein.F. Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kroppen syng sine siste strofer før den kollapsar. Les hele saken Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Artig lesning Håper formen kommer etterhvert, dog det nok kan bli vanskelig i forhold hva dere har å velge i av mat! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hold ut! Hvor lenge varer E3 egentlig? Ser fram til flere reisebrev fra dere. Underholdende lesestoff, spesielt når dere er så velartikulerte, og attpåtil har humoren i behold. Endret 9. juni 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg trives særs godt på det beskrevne nivået så bruk meg som unnskyldning du. Om madammen på siste bildet hadde blunket til meg hadde jeg følt behovet for å skrive overveldende positivt om Bethesda. Nydelig! Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ser forøvrig at Lasse Lervik gjør akkurat dette. Er det damen på bildet som har hatt innvirkning mon tro. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Haha. Bethesda har nok sine taktikker ja! Lenke til kommentar
Nether Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vel, du kan ikke bruke meg som unnskyldning akkurat, men hvis du mot all formodning skulle finne noen kjekke veltrente booth dudes i bar overkropp så tar jeg gjerne imot. Liker uansett godt disse reisebrevene selv med alle de kjedelige bildene av booth babes. Gamer.no er det eneste stedet jeg leser om slike arrangementer. Det er ikke like underholdende andre steder. Lenke til kommentar
mockingbird0901 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tror ikke jeg heller hadde likt meg på den restauranten. Spiser ikke kjøtt jeg heller. Hvilke spørsmål var det du stilte da..? Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Se der kom bilde av dragen jeg etterlyste ja! Ikke så oversiktlig som jeg håpte, men jeg spesifiserte jo heller ikke det da ^^ Artig lesning må jeg si, denne motsetningen som kommer fram i teksten gir meg et smil om munnen Ser frem til mer! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bethesda! Ny favoritt hos meg Nei, men det var bra skrevet! Morro å lese Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Som alltid hyggelig lesing. Lenke til kommentar
Sithik Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 En artikkel om ei øy full av sand hørtes spennende ut! Kongebra reisebrev fra alle dere i L.A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå