Norish Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Har store problemer med at cataclyst install manager slutter å virke hver gang jeg skal installere nye drivere til skjermkortet ol. Jeg leste at det kunne være pga at Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010 ikke var oppdatert, jeg prøvde så å oppdatere disse (måtte da også oppdatere noe framework greier som jeg lastet ned fra: http://www.microsoft.com/net/ ), dette ga null ressultat... har googlet meg ihjel, men noen av forklaringene som ligger der ute er litt over mitt kunnskapsnivå når det gjelder dette (som er ganske så lavt), derfor lurte jeg på om noen her hadde lyst til hjelpe meg med å finne ut av hva problemet er og hvordan det kan løses. Regner med at dere kanskje trenger noe mer informasjon for å finne problemet/løsningen så det er bare å spørre i vei så skal jeg prøve å finne svar... Takk til de som gidder og har kompetanse til å hjelpe et naut som trodde det skulle være lett å bygge pc å installere alt av drivere selv. Endret 9. juni 2011 av Víkingasveitin Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bruker du CCleaner (crapcleaner), eller en annen automatisk registerordner? Det ødela for meg og etter at jeg har slutta å bruke det er alt i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Bruker du CCleaner (crapcleaner), eller en annen automatisk registerordner? Det ødela for meg og etter at jeg har slutta å bruke det er alt i skjønneste orden. Ja har AVG tuneup på pc'en, men bruker det nesten aldri så jeg avinstallerte det nå. Ser ikke ut som det hjalp noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå