Isbilen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Den ramler kanskje ned når den tørker. Ellers er det jo tydeligvis mellomrom der, så det burde være mulig å blåse den vekk. Hvis ikke kan du i hvert fall trøste deg med at det kunne vært verre. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 No offence, men det er hjelp jeg ikke ville tatt i mot om den ble kastet etter meg. fsx har et litt frynsete rykte her på diskusjon.no hva slags rykter? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Slik jeg har forstått det har du laget flere kontoer (enten fordi du har blitt utestengt, eller fordi du bare trollet med den gamle brukeren). Dessuten er det som jeg har lest fra deg relativt...emmmm...tåpelig. Men som sagt; No offence. Det er bare jeg som ikke ville tatt i mot hjelpen din. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sorry, men du kan ikke si "no offense" og så det der. 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Slik jeg har forstått det har du laget flere kontoer (enten fordi du har blitt utestengt, eller fordi du bare trollet med den gamle brukeren). Dessuten er det som jeg har lest fra deg relativt...emmmm...tåpelig. Men som sagt; No offence. Det er bare jeg som ikke ville tatt i mot hjelpen din. Jeg spør ikke at jeg kan hjelpe deg!!! Jeg mente TS Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det samma har skett mig, med en liten etirkoppa i skärmen där den hade sitt hem. Djurets innandömme försvinner aldrig därifrån! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå