Derimot Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Heisann! Jeg har en annonse liggende ute på nett. En har tilbytt seg å bytte en vare mot min. Jeg har takket ja til det. Men er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette? Hvordan skal vi gjøre dette på en god måte uten at den ene står igjen med svarteper? På forhånd takk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Begge avtaler å sende på likt og utveksler kollinr slik at den andre kan spore pakken på posten.no? Eller får man ikke et slikt på vanlige pakker? Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jo, er nok mulig det. Men hvordan skal man kunne stole så blindt på hverandre? Finnes det noen andre, mindre risikable, løsninger? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du har jo uansett navn og adresse hvis du blir lurt, og da er det vel enten bare å ta saken i egne hender, eller kontakte politiet? :-) Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Ja, du har jo helt riktig der. Men jeg tenker på metoder der en ikke er 100% avhengig av tilliten til hverandre? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Dere kan jo alltids blande inn hver deres advokat som kan kommunisere seg i mellom når de har fått varene og så sende dem videre. Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Ja, enda en mulighet. Men tviler på vi kommer til å gjøre det. Har jo brukt Finns betalingsgaranti før. Går det ann å gjøre noe lignende ved bytting av varer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå