timmileet Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei. Har planer om å oppgradere stasjonære pcen min. Innholdet i den er veldig gamelt, så er ikke stort å ta vare på der. Noen av tingene er opp til 6 år gamle. Eneste som jeg kan bygge på videre på er kabinettet(Trur jeg). Pcen skal være ment til å spille med. Tenkte å bruke 5000-6000 kr på den. Kabinett Har vært innom komplett, og laget en liste over komponenter jeg kunne tenkt med å bygge med: Hovedkort Prosessor Minnebrikke Skjermkort Harddisk Strømforsyning Passer disse komponentene sammen? Vil jeg kunne spille nye spill med dette? Ville dere anbefalt å byttet ut noe? Er åpen for bytte ut stort sett alt jeg har på listen. Utenom prosessoren. Ihvertfall ikke til noe annet enn fra Intel. På forhånd - Takk Lenke til kommentar
Chris1337TV Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Bedre skjermkort på tilbud 250kr mer, Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 Billigere og bedre ram, trengs ikke mer enn 4gb ram for spilling. Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB ASUS hovedkort er mer stabile, og så er det greit om du skal oppgradere til 2 skjermkort senere. ASUS P8P67 PRO Ellers så ser resten bra ut Endret 8. juni 2011 av Chris1337TV Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vurder å bytte kabinettet til dette. Det har flere vifter, bedre plassering av hull for kabelføring, og er sikkert av bedre kvalitet enn Antec. Antec-kabinetter er billige, men kvalitetsmessig er de ikke toppers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå