vegham Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kommer noen ganger sånn ekkel Teneste Messanger greie opp av og til, (popup) som eg bare kan trykke ok på. Når eg sitter og gamer er dette noe av det jæ*l*g*a*te som sjer. Noen som vet korleis ta vekk den greia ?? vinn eg ut kem som gjør det så: muhaha, men har ikke gjort noe drastisk enda, sjekker om noen her vet noe 8) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har gjort det selv for ikke så lenge siden. 1. Du går inn på kontrollpanelet/Adminstrative tools 2. Åpne Services 3. Scroll nedover i lista til du finner Messenger (den har ingenting med MSN messenger å gjøre, bare disse "net send" meldingene som popper opp avogtil på LAN og som reklame mens man surfer. 4. Dobbelklikk på Messenger, velg Stop. 5. Velg Startup Type til Disabled Og vips, så ser du aldri de meldingene mere Permanent slått av. PS. De kan sendes til hvorsomhelst som har Messenger-service aktiv. Bare skrive "net send ipadresse/nettverksnavn blablabla" i et cmd-vindu så popper den opp hos vedkommende. Sitter du i et lokalt nettverk på LAN vil du se navnet på maskinen det sendes fra. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 takk Funka, tror eg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå