NeEeO Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei, jeg har tenkt å reise til Kiel med cruise i sommerferien, (Colorline) . er det smittefare? Litt redd for den bakterie greia (E.coli) . Hva sier dere? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, det er smittefare, men ettersom den for det meste dreper damer så burde du være tryggere Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Hele familien skal jo dra da, lol. SÅ, bedre å droppe det da? ha'kke bestilt billetter.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det bor 82 millioner mennesker i Tyskland. Siste tallene jeg hørte tilsa 2-2,5k smittede. Med andre ord, ganske minimale sjanser for å bli smittet. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Men, r det vannskelig å vite om du har blitt smittaa? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, det er ikke spesielt vanskelig, selv om det kan være helt andre ting også. Du blir nemlig litt låst til ramma http://www.dinside.no/809056/dette-er-ecoli-symptomene Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Ehm..Kan du oppgi det som prosent? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis det var 2000 smittede og 2 millioner innbyggere så er det 1 promille. Det er med andre ord 1/40 promille... Hvis ikke matematikk kunnskapene mine har tatt kvelden før meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå