mike88 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Er dt virkelig slikt at om du går på kreatin i noen uker at musklene øker i størrelse grunnet at de tar inn så mye vann? Og gir en illusjon av at du har store muskler? Og at de er store helt til du eventuelt slutter med kreatin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Stemmer greit, for min del hadde jeg et lite løft i styrken min, samt det hjalp voldsomt å begynne på kreatin rett etter at jeg startet å trene, slapp jeg all form for gangsperr. Dette var alene god nok grunn for meg til å gå på kreatin. Min er erfaring er at folk reagerer forskjellig på forskjellig typer kreatin, jeg har hatt best resultat med Kreabolic: http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=3&products_id=122&osCsid=8e032f2bcf75aa8e4e9a434452d0ed10 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Njaaa, ikke helt sant. Kreatin gjør at det opptas mer vann i musklene som gjør at de blir litt større og litt sterkere. De fleste legger på seg 1-2kg vann (noen mer, noen mindre) Når du slutter på kreatin vil du miste denne ekstra vannmassen, men på grunn av den økte styrken vil du kunne løfte mer og dermed bygger mer muskler som ikke forsvinner når du slutter på kreatin. Kreabolic er overpriset og trolig utvannet kreatin. Kreatin monohydrat (helst med Creapure stempel) er beste og billigste alternativ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå