AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Når du ringer og ringer og ringer, så er det jo opplagt hvorfor jeg kutter kontakten. Jeg sa også hvorfor på sms. Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d Da jeg ringte første gang, skjønte jeg jo ingenting. Og når du ikke ville svare, skjønte jeg ingenting. Og da du sendte melding, skjønte jeg egentlig ikke så mye da heller. Jeg synes det var rart at du ikke svart på msn og logga av, og jeg ville vise deg noe, så jeg ringte. Jeg tenkte det var greit. Jeg tok feil. Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan fant du tråden under 5 minutter etter den er laget? Høres merkelig ut.. Jeg driter i hvor merkelig det "høres ut". Egentlig burde jeg gitt faen i hele tråden, i hvert fall etter første svaret mitt. Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg foreslår at dere møtes personlig og snakker ut om deres problemstillinger og prøver å løse dem. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg foreslår at dere møtes personlig og snakker ut om deres problemstillinger og prøver å løse dem. Jeg støtter forslaget ditt. Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Det virker ikke som om noen kommer noen vei: Jeg stiller meg i bås med resten som har lyst til å høre vitsen btw. Mistenker dog at den ikke blir postet i frykt for å skape globalt latteranfall. Og jeg begynte å spille Zelda: Ocarina of Time. Endret 8. juni 2011 av cuadro 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 La oss nå holde oss på den seriøse siden. Hvor er trådstarter og den andre parten? Vi må dypere inn i kjernen av dette og løse dette. 5 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du... Har du lest tråden? Problemet er jo at han ikke vil snakke med meg, så jeg får ikke forklart og bedt om unnskyldning! Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Du snakker jo med "han" i denne tråden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Du... Har du lest tråden? Problemet er jo at han ikke vil snakke med meg, så jeg får ikke forklart og bedt om unnskyldning! Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Du snakker jo med "han" i denne tråden. Ja, og nå er han sint for at jeg laget tråden, men det var den eneste måten jeg kunne få forklart meg. Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du... Har du lest tråden? Problemet er jo at han ikke vil snakke med meg, så jeg får ikke forklart og bedt om unnskyldning! Han svarer da her i tråden? Hvor mange muligheter må du ha? Ikke fortsett med klagingen og spørsmålene og å grave i fortiden, men forklar hva som er galt og si unnskyld! 8 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis "han" kommer tilbake til denne tråden er jeg overbevist om at det er trolling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, og nå er han sint for at jeg laget tråden, men det var den eneste måten jeg kunne få forklart meg. Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Du kunne jo gitt det litt tid. Det er veldig ofte en god ide. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, du kunne sendt ham en melding og forklart deg, eller tatt det på PM her. Når det er sagt virker det ikke som om noen av dere har gjort noe galt. Jeg heier derfor på TS, mye pga. underholdningsverdien på denne tråden, som hun startet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg støtter forslaget ditt. Så enkelt kan det løses! Det er sikkert 7-8 timer å reise, har ikke regna på det. Jeg er ferdigsnakka for i dag, og har heller ikke mer å si. Natta, folks Postet av anonym: e41fbe820d9d9b51db0766f06b98b47d 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Trådstarter burde trekke seg tilbake, sove godt, og snakke med fyren igjen først når hun er glad og har en gladmelding å sende, eller når hun vet at hun trenger å stille opp litt. Er det så at hun ikke får sove fordi "han er sint på henne", ja for pokker, da utnytter trådstarter igjen denne dumme psykologien som ligger hos de fleste av oss. Får du ikke sove? Sitt oppe hele natten å finn ut av noe AWESOME(!!), ikke bry anonym-nummer-to med en så ufattelig liten bagatell. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 8. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er ferdigsnakka for i dag, og har heller ikke mer å si. Da er min jobb her over. Jeg håper du har fått like mye ut av denne tråden som jeg har, og at du ihvertfall vurderer å gi trådstarter en ny sjanse. *ta jakken og gå* 26 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Runar, du er helten min i denne tråden. Du og Dr. Phil! Takk for i kveld 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Teitgutt Skrevet 9. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) så.... TS og Anonym2(la oss kalle dei Berta og Eivind) er gode vener. Ein kveld snakkar dei saman på msn, sidan Eivind er litt oppteken og det å snakke i telefonen ikkje passar så godt. Berta, på si side, har funne ein vits ho tenkte Eivind kunne få mykje moro ut av å lese, så den sender ho til Eivind, i håp om god respons. Brått loggar Eivind av! Berta veit ikkje si arme råd, og tenker at ho skal ringe Eivind for å forhøyre seg om at alt er som det skal vere. Ho er glad i Eivind, så ho håpar ikkje at ho har såra han med vitsen sin. Eivind tar ikkje telefonen. Han står med begge hendene fulle og har ikkje eit sekund å miste, stakkar. Ja, han er rett og slett så oppteken at han ikkje kan ta seg bryet med å svare på telefonen. Berta synest dette er leit, og prøver seg på å ringe to gonger til. Det kan jo hende at Eivind hadde gått for å hente seg eit glas med saft og lagt igjen telefonen på gutterommet sitt. Eivind svarar ikkje denne gongen heller, og Berta sender ei melding. Ho får i svar at ho er ein ape, står bak andre verdenskrig og er tidlegare dømt for valdtekt og lettare tigervask. Fortvila som ho er, prøver ho å ringe han gjentatte gonger. Ho veit at han er der i den andre enden, og når menneske er litt fortvila, er dei ofte ikkje så rasjonelle av seg. Dette synest Eivind er så forkasteleg at han no er villig til å droppe Berta som ven, og aldri, ALDRI, snakke med ho igjen. Berta lagar tråd på diskusjon.no Altså. Eivind. Droppe ei som er glad i deg fordi ho prøver å ringe deg ein kveld? seriøst? skjerp deg. Endret 9. juni 2011 av Sjur577 21 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk synes dette er så jævla interessant. Trodde livet mitt var patetisk, men her er jeg visst omringet av likemenn. Postet av anonym: 7d716c16c07190846338fe35a7264fd0 Jeg leser igjennom nå jeg, vet ikke om noen har kommentert det, men det er interessant fordi det er såpass unikt at to anonyme diskuterer et sånt "drama" live her på diskusjon, spesielt når det er så "tilfeldig". Edit2; ah, resonnement, nvm Endret 9. juni 2011 av fjell0ter Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. Alle bilder med Dr. Phil eller andre blir brent på bålet fortløpende. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå