Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei i disse varme dager hadde det vært deilig med en kald kåk. har noen anbefalling på AC? viktig at den kjøler bra og kanskje kan varmeopp også, men viktigst av alt er støynivå takker for svar Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 eier du leiligheten? de selger jo over alt disse frittstående AC anlegene men etter degt jeg har forstått er de ikke noe og satse på. med mindre du har god plass ( de er store) og har et vindu eller en luftekanal og montere slangen for utluften lett tilgjengelig. Eier du leiligheten vil jeg anbefale deg og gå i innkjøp av en av de billigere varmepumpene som kjøler lett ned et så lite område og igjenn gir deg god og billig varme til vinteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Eier du leiligheten vil jeg anbefale deg og gå i innkjøp av en av de billigere varmepumpene som kjøler lett ned et så lite område og igjenn gir deg god og billig varme til vinteren. Dersom du bor i en leilighet, kan det være problematisk å få plassert utedelen på et egnet sted, både med hensyn til støy (for deg selv og naboer) og inngripen i byggets fasade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 ja riktig, varmepumpe fungerer ikke hos meg, må ha en som plasseres inne med rør ut av huset. men det er så mange forskjellige, hvilken skal man velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå