Lintu . Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Så var det på tide å gå til anskaffelse av en ny tlf, men jeg aner bare ikke hvem jeg skal velge... For tiden har jeg Samsung Wawe, og har vært veldig fornøyd med den. Men nå skal jeg ha en Android tlf, men aner ikke bare hvem. Det står da mellom Samsung s 2 og Sony Ericson Arc.. Eneste kriteriene jeg har er at den skal være rask, og ikke lugge fælt. Det er vel det. Så noen som har erfaringer med disse tlf og vil gi meg en anbefaling?? Setter pris på alle svar, på forhånd takk... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jeg kjøpte en Arc for en uke siden, og angrer. Kommer til å gi den til kona. Syns skjermen var veldig blass i forhold til det jeg er vant med fra HTC desire. Litt dårlig sortnivå og ikke samme smell i fargene. Syns dette var skuffende til å være en nyere telefon. Ellers er den kjapp og fin. Har ikke merket noe lugging, men jeg liker ikke grensesnittet til SE. Av det jeg har vært borti, liker jeg Samsung bedre og HTC best... Det er min mening ihvertfall Endret 9. juni 2011 av Eriond Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) jeg er også litt usikker på om jeg skal velge mellom Samsung Galaxy S2 eller Xperia arc! jeg vet at galaxy S2 har dual core prosessor, full HD video og kamera, en av de raskeste på markede osv. og at den har fått terningskast 6 på alle testen Har en Nokia N97 mini som er utrolig treig mob. som jeg syntes at det var på tide med ny mob. Det står enten Galaxy S2 eller Arc. Jeg personlig syntes at arc er litt mer stødig og fin å holde telefonen pga designet enn galaxy S2 ( S2 føles bare rart av en eller annen grunn), men det er litt synd at arc ikke har dual core og full HD kapasitet som gjøre at jeg blir litt usikker på om arc blir et godt/bra kjøp. Har testet begge telefonen i Sverige og for meg så føles det at arc er i noen visse tilfeller litt rasker når man skal åpne apps eller gps / internett (det er snakk om 2 sek raskere. Det skjer ikke alltid) men selvfølgelig så er galaxy S2 mye mye mye raskerer når det gjelder alt. Spill, film you name it! Men så kommer prisen da. Arc for 4039 på mpx.no til innkjøpspris og galaxy S2 for 4490. hva syns dere? arc eller galaxy S2 ? Endret 15. juni 2011 av Uchiha90 Lenke til kommentar
Its-me-baby Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg fikk Sony Ericsson ARC til bursdagen min. Fra før av hadde jeg en iPhone 3GS, men jeg var lei den. Personlig synes jeg SE ARC er den beste telefonen jeg har prøvd. Merk: jeg har testet alle untatt Samsung. Så jeg må si meg meget uenig med deg. Dog, det var uvant med ny mobil, tar det ca en uke før man har satt seg helt inn i alt som finnes på disse nye telefonene. ARC har et sykt kamera (som også filmer i HD) flott bakgrunn og meny, enkelt tastatur til SMS og microfon bak, som fjerner støyen som måtte befinne seg rundt deg under en samtale. Jeg hadde muligheten til å bytte den i Samsung G2, men takket nei. ARC Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Takker for svar. Det er ikke lett det mobil styret. Valget faller kanskje på Arc, men det pga prisen. Har desverre ikke flust av penger. Men likte ikke det med at det var blass. Åh, vanskelig valg.. Lenke til kommentar
Uchiha90 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 hmm...dere kan jo sjekke denne Jeg tror jeg går for arc (pga prisen og designet)...for vel vente på om sony ericsson slipper ut en dual core versjon osv. (kanskje arc 2 hvem vet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå