Gå til innhold

Runescape wilderness

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man en hodeskalle over seg i Wilderness i Runescape når man selv er den som angriper en spiller først. Har du en hodeskalle og du dør mister du ALT du har på deg, i motsetting til vanlig da man får beholde de 3 beste itemene sine. Hodeskallen forsvinner etter 20-30 minutter om man ikke angriper noen igjen.

Jo nærmere man er i combat level som matstander jo lavere wilderness level kan man være for å angripe eller bli angrepet.

Feks kan man angripe en på lvl 80 i wilderness lvl 1 om man er level 80 selv.

Men feks må en på lvl 50 gå helt inn til ca lvl 30 wilderness for å kunne bli angrepet av folk på lvl 80.

Det er slik så ikke lvl 100 folk camper på grensa og dreper lavere lvl folk.

Lenke til kommentar

Jeg er level 68. Kan jeg kjempe mot noen i level 3? Og hvilken level er den laveste jeg kan spille mot i duel area. Jeg har aldri spillt i duel area. Kan noen gi meg noen fakta for nybegynnere? Hva sjer hvis jeg taper? Gjelder "behold 3" regelen? Hvor mye børr jeg satse første gang? Ja rett og slett alle "basics"

Lenke til kommentar

Runescape har lagt det opp slik at man skal for det meste sloss mot de som er ca 5-10 lvl svakere eller sterkere en deg selv. Det er slik for å holde det rettferdig.

Angriper du først får du hodeskalle og mister alt om du dør, blir du angrepet først men dør mister du alt utenom de 3 beste itemene.

Sjekk FaQ på hjemmesia til runescape

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...