igelkjon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei! Har nå bitt i det sure eplet og kjøpt smartphone. Bortsett fra størrelsen er jeg svært fornøyd. Men jeg får bare begrenset tilgang når jeg henger meg på trådløsnettet. Ruteren fungerer fint på alle andre enheter, blant annet: -To pc'er -Psp -Min fars HTC desire Jeg har følgende hardware -Thomson TCM470 modem fra canal digital -Belkin N1 trådløsrouter (F5D8231-4) med seneste firmware -SonyEricsson Xperia Play Har forsøkt følgende på tilgang til routeren -WPA/WPA2-personal(PSK) med passord TKIP -Åpen tilkobling -Tilkobling med Mac adresse Alt gir samme resultat, bruker en 20-30 sekunder på å hente ip adresse, kobler så til routeren med begrenset tilkobling. Jeg finner ikke noe om temaet på nettet. Noen som har en ide om hva det kan være? På forhånd takk Lenke til kommentar
igelkjon Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Problem løst Gjorde om ruteren til et rent accesspunkt, det løste biffen. Har visst noe med Firewalloppsettet å gjøre........ Gjelder visst flere android telefoner og belkin rutere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå