protoneedhelp Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Hei! Denne jakken har jeg tenekt å kjøpe. Men,passer den for meg hvis jeg sykler til skolen? Nå for tiden regner det ofte så jeg trenger en vann- og vindtett jakke. Ellers bruker jeg den når jeg er ute osv. håper noen kan svare meg! takk på forhånd Endret 8. juni 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Burde passe ypperlig den. Endret 8. juni 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Var jo en veldig fin jakke. Den passer helt sikkert Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei! Denne jakken har jeg tenekt å kjøpe. Men,passer den for meg hvis jeg sykler til skolen? Nå for tiden regner det ofte så jeg trenger en vann- og vindtett jakke. Ellers bruker jeg den når jeg er ute osv. håper noen kan svare meg! takk på forhånd Tør jeg spørre om du har lest det som står på produktsiden? "Vind- og vanntett" står det der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har jeg gått glipp av noe? Skjønte faktisk ingenting av posten din, noburu. Om du ikke skulle fortelle karen at det skrives med "vind" og ikke "vann" først eller noe sånt sært. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Neinei, ikke det jeg mente. Han spurte om den passet til bruk som krever at den er tett mot vann og vind, noe som eksplisitt står på siden at den er. Derfor er vel hele tråden litt bortkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå