asyrst Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Alibi: Jeg har søkt men jeg fant ikke ut det jeg ville. Problem: Jeg har problemer med å logge på. Ettersom jeg har forstått er dette foråsaket av at jeg er logget på et annet sted (har innstallert ny versjon). Fins det noen måte å komme seg på uten å vente? Det haster litt fordi jeg får heller ikke til å lese mail.. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Bruk da bare den plassen der du lagde mailen din til å logge ppå med! [email protected] - hotmail.com [email protected] - hotmail.com [email protected] - start.no osv. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Bruk da bare den plassen der du lagde mailen din til å logge ppå med![email protected] - hotmail.com [email protected] - hotmail.com [email protected] - start.no osv. hmm. mener du at jeg skal logge meg på på www.hotmail.com? funker ikke der heller sjønner du.. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg