Gå til innhold

Smash! - Godteri eller chips/kjeks?

32 stemmer

1. 1. Mener du "Smash!" er;

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en diskusjon med en kompis angående Smash!. Han skal prøve å holde seg for "godteri" i en periode og vi er uenige i om "Smash!" er godteri eller chips/kjeks. Jeg mener at det KLART er godteri, og definisjonen fra Nidar er at;

"Smash! er en heltrøndersk oppfinnelse som består av salte maiskjerner dekket av Nidars melkesjokolade. Denne særegne kombinasjonen av salt, søtt, luftig og sprøtt er så vidt vi vet det eneste av sitt slag i verden!"

Kompisen mener altså at "Smash!" skal karakteriseres som kjeks eller chips og ikke godteri(som f.eks sjokolade, lakris, smågodt, seigemenn - U name it!)

Så jeg er interessert i å høre hva dere mener om denne lille diskusjonen :)

Takk på forhånd!

post-184267-0-48615200-1307559953_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godteri først og fremst, du finner tross alt sjokoladen i godteavdelingen i butikkene og ikke kjeksavdelingen. Smash blir også reklamert som godteri.

Men sant å sies så kan den også være kjeks, så konklusjon er at den både er kjeks og godteri. Men når den er godteri så er den også forbudt for tjukke vennen din.

Lenke til kommentar

Ja, helt enig Flimzes. Chips er også godteri(selv om kompisen min ikke mener det ;)) og kjeks skal man selvfølgelig holde seg unna når man holder seg for godteri. Selv om noen kjekser er "sunnere" har de jo utrolig mye sukker og da akkurat samme effekt som annet godteri.

Med denne diskusjonen skal jeg egentlig bare (prøve) bevise at jeg har rett :)

Endret av TLady
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...