Vato Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei. Planlegger å ta to år på et på BI. Det medfører da at jeg må betale for 8 av kursene uten støtte av lånekassen. Har behov for å låne rundt 40 000 kr. Kommer til å betale det tilbake så fort jeg er ferdig, mao neste sommer, men får jeg noe lån og til hvilken rente? Har ingen fast inntekt og eier heller ikkenoe. Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei. Planlegger å ta to år på et på BI. Det medfører da at jeg må betale for 8 av kursene uten støtte av lånekassen. Har behov for å låne rundt 40 000 kr. Kommer til å betale det tilbake så fort jeg er ferdig, mao neste sommer, men får jeg noe lån og til hvilken rente? Har ingen fast inntekt og eier heller ikkenoe. Uten fast inntekt eller eiendom stiler man svakt i forhold til lån, og med en så liten sum blir det vel forbrukslån - som er en ganske kjip affære. Du kan kanskje prøve å låne noe fra familie eller venner? (om du skriver kontrakt og avtaler rentenivå på forhånd er det en anbefalt måte å låne på) Var forsåvidt ikke klar over at Lånekassen ikke dekte skolekostnader når man ønsket å gjøre unna studiet på raskere enn normaltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå