Andzel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Dette her er en konge fyr! Til å være så gammel og ikke gi er utrolig bra. Så kommer Europark å skylder på at de glemte å legge med beviser når saken var oppe til retten. Dette her er teit av de synes jeg. Hvorfor ble ikke denne loggen lagt frem i retten? - Det skjedde en glipp som gjorde at loggen ikke ble lagt frem, og på grunn av et advokatbytte ble det for sent som følge av prosessuelle regler, forklarer advokat Egil Østvik som representerte Europark i retten. Gratulerer Sigmund dette står det stil over! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10087050 Endret 8. juni 2011 av Andzel 4 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 All cred til han for dette Har selv opplevd å bli bøtelagt, og bildet var åpenbart manipulert, men når jeg tok kontakt med advokat, så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem å vinne fram i retten, men kostnadene ville bli høyere enn jeg ville få dekket, og dermed ville det kostet mer enn bota (som i dette tilfellet, bare at jeg ville sluppet billigere unna ).. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Fyren er uten tvil en stor helt i mine øyne også xD Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Vi kan utrope han til ny keiser i Norge! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 All cred til han for dette Har selv opplevd å bli bøtelagt, og bildet var åpenbart manipulert, men når jeg tok kontakt med advokat, så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem å vinne fram i retten, men kostnadene ville bli høyere enn jeg ville få dekket, og dermed ville det kostet mer enn bota (som i dette tilfellet, bare at jeg ville sluppet billigere unna ).. Ja og det er slik de presser folk til å godta bøter de ikke skulle hatt. :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Flott mann, med prinsipper og feit lommebok Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Flott mann, med prinsipper og feit lommebok Må jo bruke pensjonene på noe Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja, ser ut som han ikke var så well off at det gjorde noe heller, desto mer kred... 2009 347 271 308 849 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå