Lifeform Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Noen som har noen brukbare/veldig gode (over 500 kb) shoot em down-spill som jeg bør teste ut?? Et shoot em down-spill er et spill for f.eks. Xenon der du styrer et lite romskip eller fly som skal skyte ned alle mulige objekter og romskip som flyr mot deg. Ekstra + om det er en brukbar gamestory i det også! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 oooh, elsker sånne spill, spesielt hvis det er fedte powerups... har ikke noen dessverre... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 stemmer! power ups er konge ok, håper noen poster noe her snart... søkte litt rundt på Internet, men det er jo møkka kjedelig og sist jeg gjorde det så fant jeg bare drittspill så gode avanserte shoot em down spill er godt for kropp, sinn og sjel! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Last ned Operation Spacehog. Vanvittig morro når du kommer i gang Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 "Shoot em down".... du mener selvfølgelig "Shoot em up" Du finner kanskje noen gode tips her: http://www.emudek.org/shootemup/ Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 *doh* shoot em up oki takker for linken! Operation Spacehog var jo en historie for seg selv Tror jeg skal se etter noe litt mer moderne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå