anette875 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har siden sent i går kveld hatt dott følelse i begge ørene, (som man får på fly) og blir ikke kvitt det. Høyre øret litt verre enn det venstre. Gjorde ikke noe spsielt da jeg fikk det heller. Er ikke forkjølet eller tett i nesa. Har allergi men føler ikke at jeg har vært noe mer plaget med det nå i det siste. Men har kjent litt snørrr/slim langt bak i nesa i det siste. Kan det ha noe med det å gjøre? Brukte q-tips i ørene for et par dager siden, men det kan vel ikke være det? Hadde det vært ørevoks er det jo litt rart at det kommer på begge ørene samtidig? Og ikke minst, hvordan blir jeg kvitt det? Har prøvd å holde for nesa, lukke munnen og blåse. Da kjennes det ut som det åpner seg litt i venstre øret, men dotten kommer fort tilbake. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bestill legetime. De kan kikke inn i øret ditt og se hva som står på Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Prøvde øreskylling, hjalp ikke. Men dottene forsvant av seg selv dagen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå