mhen93 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Som tittelen hinter til, så lurer jeg på om noen blir med på en Runde 50 challenge i COD5. Jeg ble litt intresert da jeg så en video av noen som var blitt utfordret til det samme på Kino der toten i Black ops. Er det noen som blir med på det samme i COD5? Uten å nødvendighvis legge ut alt gamplayet med commentary på youtube slik som de andre jeg nevnte gjorde. Jeg har kommet til 45 før med to tilfeldige spillere, og jeg hadde ingen planer om å noen gang slå den! Men når de fra black ops la ut en runde 50 challenge, men ikke klarte den, fikk jeg lyst til å greie lvl 50. Da vi greide lvl 45, var egentlig slutten rimlig fail slik som den alltid er. Alle var rimelig slitne, men vi kunne helt sikkert holdt på en stund til om vi hadde holdt fokuset oppe. Planen er Der Riese, nomod(original zombiemode). Så hvis du er god på der riese, og tror du har en ledig tid de neste ukene, bli gjerne med. Om noen utenlandske skal med, så burde de iallefal være fra Europa, slik at vi ikke lagger noe. Steam: Mhen93 Skype: Mixmaster93 Endret 8. juni 2011 av mhen93 Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skulle gjerne vært med. Har en LANG fartstid på WAW Zombie, med 40 online og 45 solo. Desverre har jeg mistet lisensnøkkelen min. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Synd.. Om du fortsatt har spillet, kan jeg se om jeg finner den andre nøkkelen min. Så kan du låne den litt. Jeg vet ikke om jeg finner den, men kan jo lete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå