MrPool Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal kjøpe meg noen nye "first person shooter" spill men vet ikke hvordan. Spillene bør ikke være for urealistiske og gamle. Jeg har Call of duty og Battlefield spillene... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal kjøpe meg noen nye "first person shooter" spill men vet ikke hvordan. Det du gjør er å ta spillet ut av hyllen og med bort til kassen, så gir du spillet til kassadamen, så betaler du (enten kontant eller kort) og så kan du ta det med hjem og spille. Ganske enkelt når du først har kommet inn i det. Men fra fleip til alvor, hva med Bioshock 1 og 2? Eller Brothers in Arms: Hell's Highway? 1 Lenke til kommentar
CraylyCrane487 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Skal kjøpe meg noen nye "first person shooter" spill men vet ikke hvordan. Spillene bør ikke være for urealistiske og gamle. Jeg har Call of duty og Battlefield spillene... Crysis 2 kanskje litt urealistisk, men det er knall bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå