Kevinha Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 hei! i dag kom jeg opp i engelsk muntlig på skolen. engelsk er et fag jeg sliter veldig med, så dette blir nok vanskelig. det hadde hvert veldig fint hvis noen kunne hjelpe meg litt her kommer oppgaven: Chapter 7: all work and no play in this chapter we have read about careers and occupations. we have talked about what interests and qualifications people need to have for different jobs; how important it is for your self-respect and satisfaction. Use what you have learnt about the subject and check out different sources of information: choose a focus within the topic, for instance an occupation wich would suit you. why and how to become a/an....? you may present your work in different ways. den siste delen må selvfølgelig ikke være helt sant. på forhånt TAKK <3 Lenke til kommentar
Kevinha Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 noen som kan komme med forslag på hvordan jeg kan starte og hva jeg burde ha med osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå