Gå til innhold

Anbefaling på bærbar dvd spiller i bil

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter 2 x bærbare dvd avspilere til å ha i bil for to barn på 3 og 6 år.

- Jeg føler at 7" blir for dårlig mtp. oppløsning. og bør vel gå for minimum 9"

- De må kunne spille av forskjellige filmer/filer da smaken til barna er forskjellig.

- Det er viktigere at de kan spile av fra minnekort/usb enn DVD plate

- Må ikke være for dyre...

- Må kunne festes på nakkestøtte uten at det er fare for at de løsner ved kollisjon el. lign.

Jeg har kikket litt på NextBase Click 9 lite Duo Deluxe, med Click&Go stanchion mount til å feste i nakkestøtten.

Men finner lite med tester som er noenlunde ferske på nettet.

Er jeg på villspor, er det andre jeg bør sjekke næremere?

Edit:

Min erfaring:

Skjermene er ok -> mer enn bra nok for barna. jeg bruker for det meste filmer fra USB (ulempen er at en fil ikke kan være på over 2gb tror jeg det var) Ellers så bruker jeg både orignale dvd plater og brente (ingen begrensing på gb).

Skulle ønske det var en fjernkontroll til hver skjerm - følger kun med en som virker på begge. Men så lenge den peker på riktig skjerm så går det greit.

Veldig greit å kunne spille både forkskjellig på hver skjerm samtidig i tillegg til at det samme også kan vises på begge når det ønskes.

Brukerne av dette er snart 3 og drøyt 6 år. Turen fra Kristiansand i sommer ble meget behagelig - og det gjør barna mye mer tålmodige mtp. bilkjøring og lengde.

Er meget fornøyd med festene sitter meget godt og trygt og enkelt å ta av og på skjermene.

Jeg endte oppmed dette:

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/dvd-blu-ray-og-video/dvd-spiller/bærbar-dvd-spiller/nextbase-click9liteduodir-hrlx2/138842.4296/

pluss dette:

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/dvd-blu-ray-og-video/dvd-spiller/bærbar-dvd-tilbehor/nextbase-sdv1030/145617.4298/

Mvh.

Sondre

Endret av sanztra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...