Gorf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fikk SMS fra NetCom om "superbillig SMS-påfyll til kontant. Du får et tremånederskort for bare 199,- og sparer 100." Men hva er et tremånederskort til NetCom Kontant??? Søkte på NetCom sin side, men fikk ikke treff der. Nysgjerrig som jeg er, ringte jeg kundeservice - der de heller ikke hadde hørt om tremånederskortene sine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Les her: https://netcom.no/kundeservice/kontant/sms-og-data-pafyll (For øvrig så begynner jeg å bli drita lei av å drifte NetComs kundeservice, men jeg er trolig den i Norge som har holdt ut lengst med dem.) Lenke til kommentar
Gorf Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Les her: https://netcom.no/ku...-og-data-pafyll (For øvrig så begynner jeg å bli drita lei av å drifte NetComs kundeservice, men jeg er trolig den i Norge som har holdt ut lengst med dem.) Aha! Takk skal du ha! Kjenner til og har brukt SMSmania/SMSpakke, men dette var nytt for meg. Burde nok ikke vært nytt for kundeservice, nei... Da skjønner jeg tilbudet, og det var jo egentlig ganske bra. Takk igjen! Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Og jeg som sliter med å få ordnet mms på nye mobil, simkort og abonnemand virker, iallefall klarte jeg å få sendt mms med den forrige Nokia mobil. Har ringt, og sendt epost til Netcom support, får samme svar hvergang, skriv inn innstillingene som står i internettside support. Jeg så før at det ikke var innstillingen, eller konfigurasjon innstillinger før idag. Jeg slettet alle apn, og la inn den nye konfigurasjons innstillinger, men den grønne lysende i hake på vil ikke komme på den. Så, jeg lager om igjen manuelt inn innstilinngen i apn, den grønne lyser opp da jeg trykker på den, har restartet mobil hvergang, men aldri får jeg sendt mms eller motta. Min nye mobil er Samsung Galaxy S2, netcom flexitalk. Jeg mener flere her i forumet sliter med dette. Da snakker jeg om Netcom abonnemand. Alt annet virker, internett, sms og samtale. Noen som kan hjelpe meg her? Eller står jeg ganske fast her inntil videre. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Og jeg som sliter med å få ordnet mms på nye mobil, simkort og abonnemand virker, iallefall klarte jeg å få sendt mms med den forrige Nokia mobil. Har ringt, og sendt epost til Netcom support, får samme svar hvergang, skriv inn innstillingene som står i internettside support. Jeg så før at det ikke var innstillingen, eller konfigurasjon innstillinger før idag. Jeg slettet alle apn, og la inn den nye konfigurasjons innstillinger, men den grønne lysende i hake på vil ikke komme på den. Så, jeg lager om igjen manuelt inn innstilinngen i apn, den grønne lyser opp da jeg trykker på den, har restartet mobil hvergang, men aldri får jeg sendt mms eller motta. Min nye mobil er Samsung Galaxy S2, netcom flexitalk. Jeg mener flere her i forumet sliter med dette. Da snakker jeg om Netcom abonnemand. Alt annet virker, internett, sms og samtale. Noen som kan hjelpe meg her? Eller står jeg ganske fast her inntil videre. Nå er mms problemet løst! Jeg slo på "Bruk pakkedata" på i innstillingene i Mobilnettverk Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå