Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Enkelte taster fungerer ikke på tastaturet

Anbefalte innlegg

Hei! I går oppdaterte windows seg før jeg la meg. Når jeg logga på fungerte ikke taster som "r", "c" og "4" , noen har noe forslag til hva som er galt?

Kjører windows 7 64bit og bruke G11 tastatur.

Brukte onscreen keyboard til å skrive dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg ville gjort var å teste tastaturet på en annen maskin for å sjekke at programvareoppdateringene faktisk har noe med at tastene ikke virker lenger. Deretter ville jeg avinstallert alle driverene til tastaturet og sett om det begynte å virke da. Hvis det var tilfellet så er det driverene som ikke helt taklet oppdateringen. Du kan forsøke å installere dem på nytt.

Lenke til kommentar

Det første jeg ville gjort var å teste tastaturet på en annen maskin for å sjekke at programvareoppdateringene faktisk har noe med at tastene ikke virker lenger. Deretter ville jeg avinstallert alle driverene til tastaturet og sett om det begynte å virke da. Hvis det var tilfellet så er det driverene som ikke helt taklet oppdateringen. Du kan forsøke å installere dem på nytt.

Fant ut av at tastene er defekte. Har skaffet meg et nytt tastatur som funker helt fint på pcen min :) takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...