abreham103 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hei! I går oppdaterte windows seg før jeg la meg. Når jeg logga på fungerte ikke taster som "r", "c" og "4" , noen har noe forslag til hva som er galt? Kjører windows 7 64bit og bruke G11 tastatur. Brukte onscreen keyboard til å skrive dette. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det første jeg ville gjort var å teste tastaturet på en annen maskin for å sjekke at programvareoppdateringene faktisk har noe med at tastene ikke virker lenger. Deretter ville jeg avinstallert alle driverene til tastaturet og sett om det begynte å virke da. Hvis det var tilfellet så er det driverene som ikke helt taklet oppdateringen. Du kan forsøke å installere dem på nytt. Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Det første jeg ville gjort var å teste tastaturet på en annen maskin for å sjekke at programvareoppdateringene faktisk har noe med at tastene ikke virker lenger. Deretter ville jeg avinstallert alle driverene til tastaturet og sett om det begynte å virke da. Hvis det var tilfellet så er det driverene som ikke helt taklet oppdateringen. Du kan forsøke å installere dem på nytt. Fant ut av at tastene er defekte. Har skaffet meg et nytt tastatur som funker helt fint på pcen min takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå