Bazze Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Jeg vet at det finnes et program som kan kjøre under Windows som gjør at man kan kjøre andre OS i Windows. Programmene kjøres altså i et eget vindu. Jeg tenker ikke på full installasjon med multiboot. Noen som vet hvilken program jeg snakker om ?? Er ikke kar om å huske det.... Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Jeg vet at det finnes et program som kan kjøre under Windows som gjør at man kan kjøre andre OS i Windows. Programmene kjøres altså i et eget vindu. Jeg tenker ikke på full installasjon med multiboot. Noen som vet hvilken program jeg snakker om ?? Er ikke kar om å huske det.... Du har nå i alle fall vmware som er min favoritt. Men det koster endel kroner da. Men har du behov for dette er det et flott program. http://www.vmware.com Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 VMWare er GENIALT. Det er *definitivt* verdt å se på hvis du har lyst til å prøve et annet operativsystem eller noe i den dur. La selv inn Linux der for å prøve det en periode. Dukket opp en 5GB mappe i My Documents liksom. Slett den mappa så er du fri for Linux igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå