Okaza Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Heisann! Da er jeg ute etter et nytt "gaming navn", men finner ikke ut noen "kult" eller spessielt. Er det noen hær som har noen tips til meg? Selfølgelig vet jeg at de beste navnene holder man for seg selg, men noen tips håper jeg at er greit Jeg leter etter noe som ingen kommer til å tenke på og bruke, og ikke fjortis navn: "xiMa4Tis13XXzx" ... Bare et rent Unique gaming navn! PS: Ikke tenk på noen etter navnet jeg bruker nå, det er bare et tulle navn jeg kom på når jeg skulle lage meg bruker får en god stund siden! Takk på forhånd til de som hjelper med Endret 8. juni 2011 av Okaza Lenke til kommentar
underdark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor bruker du ikke Okaza? Hvorfor bryr du deg om dette? Ingen av de du spiller med bryr seg. 4 Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor bruker du ikke Okaza? Hvorfor bryr du deg om dette? Ingen av de du spiller med bryr seg. For at jeg vill spille med stiiil 1 Lenke til kommentar
antillum Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da hadde jeg heller fokusert på "pure skills". Men.. Opskaza mas Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Pikktroll General_pung Pylsemannen Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Finn ett latinsk ord som har noe med det du spiller eller spill Det gjor jeg 1 Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Finn ett latinsk ord som har noe med det du spiller eller spill Det gjor jeg jeg spiller jo, Call of duty serien og League Of Legends mest da! Noe remake av navnet mitt da? : Erik Endret 8. juni 2011 av Okaza Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Kjør på med noe originalt alla "Superkill1996", det slår ann vett. Edit: Hmmmmm.. Endret 8. juni 2011 av Trollface 1 Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Kjør på med noe originalt alla "Superkill1996", det slår ann vett. btw: jeg er 1995'er, og jeg liker ikke å bruke navn med tall i (ikke slemt ment for de som bruker det) Endret 8. juni 2011 av Okaza Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Okaza virker da greit for meg Brukte selv en stund for å finne opp navnet Konkulf i mine dager som AoC spiller Endret 8. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da finner du en latinsk ordbok og finner noen ord/navn fra/om de spilla http://www.freedict.com/onldict/lat.html Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Pleier å redigere litt på etternavnet mitt jeg da, i spillnick! Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Pleier å redigere litt på etternavnet mitt jeg da, i spillnick! Er ikke så lett med mitt da =/ Fornavn: Erik Etternavn: Auranaune Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har alltid hatt sansen for $1|_3|\|t|<1|_|_3R Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg har alltid hatt sansen for $1|_3|\|t|<1|_|_3R haha, det har ikke jeg... blir litt vanskelig for folk or si navnet ditt da, hvis du snakker med dem, og ikke skriver :!: Hva er det egenliig med folk og "Latinske" navn? hvorfor ikke... TYSKE! eller Spanske Endret 8. juni 2011 av Okaza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå